piątek, 19 sierpnia 2016

Kosmetyki i akcesoria do makijażu | Wish List #2

Ostatni taki post ma najwięcej wyświetleń, więc postanowiłam przygotować nową listę kosmetyków, które chętnie zobaczyłabym u mnie w pokoju :) Najważniejsza rzecz, która się na niej znajduje to zestaw do hybryd. Byłam ostatnio u Znajomej zrobić właśnie takie paznokcie i zakochałam się <3 Oprócz tego od daaawna myślę o takim zakupie i mam nadzieję, że za niedługo uda mi się go dokonać. Najpiękniejsze są: 1. ta cudowna oszczędność czasu, 2. fakt, że nie muszę się martwić o odciśniętą pościel i 3. (mam nadzieję) dwa tygodnie pięknego manicure :D
Oprócz tego chętnie kupiłabym kosmetyki mojej ulubionej Youtuberki - Zoelli oraz Youtuberki, którą bardzo lubię - Tanyi Burr. Niestety nie są dostępne u nas w kraju :(
Oczywiście nie pogardzę kolejną paletą do oczu, bo ich nigdy za wiele. Nie mogło zabraknąć też produktu do ust i tuszu do rzęs, bez których nie mogę żyć i funkcjonować. :)
123
456
78

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)