czwartek, 25 sierpnia 2016

Wystrój wnętrz | Inspiracje

Nie wiem, czy to przychodzi z wiekiem, ale od pewnego czasu uwielbiam oglądać zdjęcia pokoi, domów, kuchni,... Patrzę na nie i wyobrażam sobie, że tak kiedyś będzie u mnie. :) Dzięki takim fotkom można się zainspirować i wprowadzić wiele ciekawych rozwiązań do swojego domciu. W takim sposób moi Rodzice zdecydowali, jak wyremontować nasz salon i cieszę się, że to zrobili ;)





W moim idealnym miejscu musi być dużo zdjęć, dużo świeczek i światełka choinkowe na ścianie :) To wszystko jest już u mnie. Mam wyjątkowo dużo fotek, w ramkach, powieszone na ścianie za pomocą taśmy, naprawdę dużo tego ;) Ale nie tylko w moim pokoju, w całym domu mamy porozwieszane zdjęcia naszej rodzinki. Uwielbiam to <3
 

 


Kiedy byłam mała, cały sufit w pokoju miałam wyklejony gwiazdkami, które po naświetleniu świeciły w nocy. Czułam się wtedy, jakbym spała pod gołym niebem :D Uwielbiałam to. ;)
 


Zdjęcia z Pinterest i Tumblr. Są one ułożone specjalnie w "artystyczny nieład" :P :P :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)