środa, 7 września 2016

I am serious

Dzisiaj typowo szkolna stylizacja, czyli prosto, stonowanie i wygodnie! :P Pamiętam, kiedy w podstawówce byłam przejęta, że w gimnazjum będę mogła nosić do szkoły torebkę zamiast tornistra. Potem w gimnazjum byłam cool, bo nosiłam przez trzy dni w tygodniu torebkę zamiast plecak. Pod koniec tej szkoły mówiłam sobie, że w liceum to już tylko będzie torebka, zero plecaka. Pamiętam pierwsze dni w szkole średniej i chodzenie z torebką... A potem zaczął się ból pleców i serdeczny przesyt noszeniem książek w torebce. I wróciłam do plecaka :P Wygodny, nie obciąża jednego ramienia i nie powoduje, że przy zginaniu się stękam jak stulatka (z całym szacunkiem dla stulatków). :)
Bluza - Sinsay
Jeansy - Sinsay
Plecak - Brytyjka
Trampki - Converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)