wtorek, 20 września 2016

Jak w dzieciństwie

Pamiętacie, jak w dzieciństwie Mama zakładała nam sukienki na szelkach? Ja osobiście bardzo je lubiłam! Ostatnio zauważyłam do sklepów ich powrót. Strasznie mi się podoba, że taka moda wraca <3 Jeszcze nie kupiłam swojej, ale na pewno to zrobię :)
Ten tydzień jest megaciężki. Mam trzy sprawdziany (pierwszy był już wczoraj) i kartkówkę z lektury. Fakt faktem jeden ze sprawdzianów w tym tygodniu piszę tylko ja, bo cały przyszły tydzień mnie nie będzie. O tym, gdzie się wybieram, dowiecie się już wkrótce. Na pewno pojawią się posty z tego wyjazdu :) Jeżeli chcecie śledzić moje kroki, to zapraszam Was na mojego Facebooka :)
Bluzka - Mohito
Sukienka - Primark
Torebka - Bershka
Trampki - Converse

6 komentarzy:

  1. Dla mnie szelki były najgorszą karą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD ja nie lubiłam szelek do spodni :P

      Usuń
  2. Jestem ciekawa gdzie jedziesz :) Ja jutro wylatuję do Turcji :P a Conversy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłego pobytu! :) A o tym, gdzie ja się wybieram, dowiesz się już niedługo :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)