piątek, 2 września 2016

Moi ulubieni Youtuberzy | Część 1.

W dzisiejszych czasach chyba wszyscy oglądają coś na Youtubie. Można znaleźć tam fajne porady, zwiastuny oraz filmiki o różnorodnej tematyce. Wydaje mi się, że ich oglądanie, to krótsza alternatywa dla pełnometrażowych filmów czy seriali. Ja najczęściej wchodzę na tę stronę, gdy chcę chwilę odpocząć, po szkole lub wtedy, gdy robię sobie makijaż :P Chciałabym Wam przedstawić kilku moich ulubionych Youtuberów, których oglądam regularnie ;)

1. Zoella - kanał założony przez Zoe Sugg, Brytyjkę, która jest (a przynajmniej wydaje mi się) bardzo sympatyczna i oglądanie Jej filmików to dla mnie największa przyjemność. Zawsze czekam na Jej vlogmasy :D A to mój ulubiony filmik Zoelli :)
2. EnjoyPhoenix - kolejny kanał jest prowadzony przez Francuzkę - Marie Lopez. Muszę przyznać, że dzięki niej mój zasób słownictwa francuskiego bardzo się powiększył i teraz rozumiem całe filmiki, a nie tylko większą część jak to było jeszcze ponad dwa lata temu. :D
3. Weronika Załazińska - dziewczyna z Krakowa, którą uwielbiam! Kilka razy udało mi się Ją zobaczyć w tramwaju ;) Niestety jakieś dwa lata temu usunęła większość swoich filmików i strasznie mi z tego powodu przykro. Teraz powróciła na Youtube'a i mam nadzieję, że już go nie opuści :D
4. Red Lipstick Monster - no oczywiście najlepszy kanał dot. makijażu i urody, jaki istnieje! Prowadzony przez wspaniałą Ewę, którą miałam okazję w tamtym roku spotkać :D KLIK Dzięki Niej dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o malowaniu się i odkryłam kilka perełek kosmetycznych ;)
5. Niomi Smart - kolejna Brytyjka, kręci filmiki o makijażu, kosmetykach i zdrowym stylu życia. Najchętniej oglądam serię "What I eat in a day" :) Kilka Jej przepisów już wykorzystałam i były pyszne :D
To oczywiście tylko część moich ulubionych Youtuberów. Resztę przedstawię Wam w innym poście, bo ten byłby za dłuuuugi :P A może Wy polecicie mi kogoś? 

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)