piątek, 9 września 2016

Superstar ;)

Uffff... Wreszcie weekend. Powiem Wam, że ten tydzień dał mi w kość i z ogromną niecierpliwością czekałam na piąteczek. Wydaje mi się, że po prostu nie wpadłam jeszcze w rytm szkolny i mój mózg nie chce przyjmować dużej ilości wiedzy. Za mną już pierwszy sprawdzian, a w planach czekają kolejne. :/ Do tego dochodzi cudowna pogoda, która sprawia, że siedziałabym z rodziną na tarasie, grając w gry, a nie nad książkami.
Wraz z powrotem do szkoły zaczął się odwieczny problem, w co się ubrać, bo a) rano jest ok. 10 stopni, a w czasie wracania do domciu 30 stopni, b) można nosić tylko długie spodnie i stonowane kolory. Ja ostatnie dni przechodziłam w materiałowych spodniach (w dżinsach bym się ugotowała), ale i tak było ciężko. Zwłaszcza w drodze powrotnej do domu.
Naszczęście w przypadku dziewczyn istnieje dobre wyjście z takiej sytuacji, a mianowicie sukienki. Niestety dla mnie rano jest za zimno i musiałabym założyć rajstopy, w których potem też będzie gorąco. Ta sytuacja jest beznadziejna :P
Sukienka - Bershka
Plecak - Bershka
Buty - Adidas

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)