poniedziałek, 31 października 2016

Pomadki w płynie Golden Rose | Recenzja

Przyszła pora na kolejną recenzję! :) Tym razem czegoś, w czym się zakochałam od pierwszego użycia i uwielbiam to :D A mowa o płynnych pomadkach z Golden Rose. Mimo że pewnie jestem ostatnią osobą, która pisze o nich recenzję, ale i tak to zrobię, bo chcę się z Wami podzielić moją opinią. A może jeszcze nie miałyście z nimi styczności? ;)
W mojej malutkiej kolekcji mam trzy kolory: 01, 05, 10
Jako osoba, która na co dzień bardziej woli balsam do ust, niż szminki powiem Wam, że nimi mogłabym się malować cały czas. Niestety w mojej szkole nie wolno używać za mocnych kolorów, więc nie robię tego często :( Ale za każdym razem kiedy maluję nimi usta, jestem zachwycona ich jakością! :) Matowieją zaledwie kilka sekund po ich nałożeniu i trzymają się bez żadnego problemu nawet 7 godzin. Dla mnie to szokujące i dzięki temu nie muszę się martwić o to, czy pomadka jest jeszcze ns ustach. Jestem pewna, że siedzi na miejscu :P
Ponieważ te pomadki nie są wieczne, to po tych 7 godzinach zaczynają troszkę schodzić. Kolory 05 i 10 robią to praktycznie niezauważalnie, natomiast 01 w tym przypadku wypada dosyć kiepsko. Ale jest to jej jedyny minus ;) Wszystkie trzymają się bardzo długo i jeżeli chcemy je zmyć, to musimy się postarać. Chodzi mi o to, że samą wodą się ich nie pozbędziemy. Ja w tym celu używam oleju kokosowego, który świetnie sobie z nimi radzi (jak ze wszystkim z resztą 😜).
Jedna pomadka kosztuje ok. 20 zł i można ją dostać oczywiście na stoiskach/w sklepach Golden Rose, a w Krakowie m.in. w drogerii Pigment.
Z racji tego, że kolory tych pomadek są dosyć mocne, a z pewnością bardzo widoczne, trzeba je nakładać bardzo starannie i dokładnie. Wskazówki jak to zrobić znajdziecie na portalu KobiecePorady.pl :)

Podsumowując, uważam, że warto zainwestować w choć jedną płynną pomadkę z Golden Rose, bo na pewno będziecie zachwycone :) Koszt niewielki, a radość z używania wielka :D

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest piękny :D Bardzo często go nosiłam w wakacje. :)

      Usuń
    2. ciekawy czy mnie by ten kolor pasował:)

      Usuń
  2. W ogóle nie byłam przekonana do pomadek w płynie, a proszę, te z Golden Rose naprawdę polubiłam i cenię je za wysoką jakość.

    Obserwuję. http://www.karminoweusta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)