czwartek, 27 października 2016

Propozycja studniówkowa #5

Dzisiaj wracamy już do propozycji studniówkowej i do innych "stałych" postów na blogu. :) Taki postu już był, a dokładniej chodzi mi o post ze stylizacją, w której sukienka nie należy do najtańszych. Jednak totalnie mnie zauroczyła! Do tego bardzo podobną miała kiedyś na sobie Księżna Kate :P
Znalazłam też buty, które mogłyby być dla mnie idealne - mają ośmiocentymetrowy obcas, który nie byłby dla mnie za wysoki, a do tego są po prostu... piękne! ♡

Aujourd'hui on revient aux posts "normals" et à la tenue pour la fête qui a lieu 100 jours avant le bac en Pologne. :) J'ai déjà fait une stylisation avec une robe très chère et maintenant je la fait encore une fois. Mais je vous avoue que je suis tombée sous son charme et en plus la Duchesse Kate a porté une robe pareille :P
J'ai trouvé des chaussures avec des talons qui n'ont que 8 cm et ils seraient parfaits pour moi! Je dois ajouter qu'ils sont très beaux ♡
Sukienka/ RobeDiane von Furstenberg
Szpilki/Escarpins Renee
Kopertówka/PochetteKazar
Naszyjnik/CollierH&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)