czwartek, 6 października 2016

Rêver | Paris

Pogoda w tym tygodniu nas nie rozpieszcza i leje cały czas :( Mnie dołują jeszcze zdjęcia z pięknego i słonecznego Paryża, do którego chcę już jechać.  Jednak muszę przyznać, że będąc najszczęśliwszą osobą na świecie, ten tydzień nie był dla mnie taki zły ;) W czasie nudnych lekcji wracam wspomnieniami do stolicy Francji i przeglądam zdjęcia.

Le temps qu'il fait en Pologne pendant cette semaine est horrible - il pleut sans cesse :( En plus je regarde beaucoup de photo de beau et ensoleillé Paris où je veux aller :P Quand même, en tant que la plus heureuse personne du monde, cette semaine n'a pas été trop dure pour mou;) Pendant les leçons ennuyantes je reviens à Paris dans mes pensées et je regarde mes photos dont j'ai beaucoup! :)
Na zwiedzanie Paryża kupiłam specjalną bluzę z napisem "rêver", co znaczy "marzyć". Wydawał mi się on idealny do miasta, które kocham i na wyjazd, który odbył się w celu spełnienia marzenia.  Jeszcze o nim przeczytacie tu na blogu, bądźcie cierpliwi ;) Ale pamiętajcie - warto marzyć :D

Pour visiter Paris j'ai acheté un sweatshirt avec le mot "rêver". Il me semblait parfait pour la ville que j'adore et pour l'excursion pendant laquelle j'ai réalisé mes rêves. Vous en lisez encore, soyez patients. :) Mais n'oubliez pas - il faut rêver ;)
Bluza/Sweatshirt - Bershka
Dżinsy/Jean - Sinsay
Buty/Chaussures - Nike
Torebka/sac a main - prezent ;) / le cadeau ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)