czwartek, 17 listopada 2016

Sweater Weather Tag

Mamy już głęboką jesień, więc postanowiłam zrobić Sweater Weather Tag. :P W tamtym roku opublikowałam parę aspektów tej pory roku, które pomagają nam ją przetrwać KLIK, dlatego teraz postawiłam na tag. :D
Tak w ogóle, to wiecie, że już za niedługo Święta? <3 Ja już zaczęłam robić listę prezentów dla moich Bliskich i nie mogę się doczekać, żeby móc Im je wręczyć :D No, a teraz przejdźmy do sedna :P

1. Ulubiony zapach świeczki

Zdecydowanie wanilia! :) Mam naprawdę dużo świeczek w pokoju i każdy zapach jest na inną porę roku. Oczywiście owocowe idealnie pasują w  lecie, a podczas jesieni ideałem jest waniliowa ❤
2. Kawa, herbata czy czekolada?

Wszystko! Kawę piję cały rok i nie potrafię bez niej żyć. Jak się robi zimno, to niestety wodę mineralną zmieniam herbatą. W szafce mam milion rodzajów tego napoju. :P

3. Najlepsze wspomnienie związane z jesienią?

Czy wyjazd do Paryża się liczy? :P w sumie wtedy była już jesień :D
4. Ciemne usta czy "kocia kreska"?

Szczerze powiedziawszy ani to, ani to 😂 Usta dość rzadko maluję, stawiam bardziej na balsam. Natomiast kociej kreski nigdy nie namaluję u mnie, ponieważ mam dość opadającą powiekę. Wybrałabym po prostu kreskę, gdyż ją robię codziennie. :)

5. Jak wygląda jesień w miejscu, gdzie żyjesz?

Mokro :P chociaż czasami świeci Słońce i jest cudownie! Prawdziwa złota jesień :P

6. Ulubiony jesienny sweter

Czarny gruby sweter z Lidla. Kocham go ❤
7. Najbardziej jesienny kolor lakieru do paznokci

Mam trzy takie kolory: szary, bordowy i granatowy. One wszystkie idealne są tez na zimę

8. Oglądanie meczu czy skakanie w stosie liści?

Oglądanie meczy 😂 wszystko byleby nie wychodzić na zewnątrz, gdzie jest zimno.

9. Spodnie rurki czy legginsy?

Zdecydowanie rurki. Legginsy to nie moja bajka.
Pinterest
10. Ulubiona kawa?

Kawa z mlekiem i syropem karmelowym ❤ ❤ ❤

11. Książka na jesienny wieczór

"Duma i uprzedzenie" ❤ Jeśli jeszcze tego nie czytaliście, musicie to zrobić.
Zdjęcie zrobione przez moją koleżankę Ewę :)
12. Serial na jesienny wieczór

Ostatnio pokochałam "Wojnę i pokój" wersję z 2016 roku. Obecnie mam ogromnego kaca i ciągle oglądam fragmenty tego serialu <3
Mam nadzieję, że tag Wam się spodobał i dowiedzieliście o mnie czegoś więcej :) 

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)