piątek, 25 listopada 2016

Wiązana sukienka

Zaczynam mieć już dosyć i powoli brakuje mi sił do ciągłej nauki i powtarzania do matury 😣 W tym tygodniu miałam egzaminy próbne i jestem wycieńczona 😦 No ale jeszcze miesiąc i Święta 😄😄😄 Z rzeczy typu "co tam u mnie", to wreszcie Wam powiem, że kupiłam sukienkę i szpilki na studniówkę, więc już o to się nie muszę martwić ☺
Dzisiaj mam dla Was stylizację z sukienką, która mi się mega podoba! Jest idealna na co dzień, chociaż o tej porze roku bym jej nie założyła 😜 Z racji, że zawsze mi jest zimno, ciągle chodzę w spodniach, bo w sukience/spódnicy chyba bym zamarzła. Nawet w takich butach 😝😝😝
Sukienka - Mosquito
Płaszcz - Mohito
Kozaki - Renee
Torebka - DKNY

Pamiętajcie, że dzisiaj jest Black Friday i wielu sklepach są fajne promocje :) 
Miłego weekendu! :)

2 komentarze:

  1. Przesyłam trochę mojej energii! Dzisiaj byłam na zakupach, ale nie obkupiłam się za bardzo.. lepsze promocje będą na święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :*
      Też czekam na te świąteczne promocje :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)