sobota, 31 grudnia 2016

Hity 2016! :)

I znowu żegnamy kolejny rok... Jak ten czas szybko leci! W tamtym roku napisałam post, w którym zebrałam hity 2015 roku. Właśnie teraz znowu to zrobię! Wiem, nie spodziewaliście się tego 😜 Przyznam się szczerze, w tym roku jest tego znacznie więcej. Zakochałam się w tylu rzeczach, że muszę się nimi z Wami podzielić. A miał na to wpływ m.in. Izotek (KLIK) oraz pobyt w Paryżu ❤

1. LES TROIS MOUSQUETAIRES - Wspaniały francuski musical, który obejrzałam na żywo, spełniając tym samym moje największe marzenie.
2. PARYŻ - najpiękniejsze miasto na świecie! Zakochałam się w nim od nowa i mam nadzieję, że szybko tam wrócę. No, a do tego byłam jeszcze w Disneylandzie <3
3. Lanomaść, Blistex, Nuxe Rêve du Miel - jak wiecie branie Izoteku wiązało się ze strasznie suchymi ustami. Z tego powodu używałam wielu produktów i przedstawiam Wam najlepszą trójkę. Na tych balsamach się nie zawiodłam ani trochę 👄  POST O BALSAMACH DO UST
Niestety trzeci ulubieniec się skończył :(
4. Płynne pomadki z Golden Rose - wspaniałe pomadki, które uwielbiam. Chociaż chciałabym móc częściej je używać. Niestety do szkoły nie za bardzo mogę. :( Ostatnio ich kolekcja powiększyła się o nowe kolory, które muszę obczaić. Może znajdę coś, co jest dozwolone u mnie w szkole. :P RECENZJA
5. Zoeva Naturally Yours - paletka, którą dostałam od koleżanek na urodziny. WSPANIAŁA! 😍 Dzięki niej można wykonać makijaż na każdą okazję. Nadaje się i na co dzień, i na wieczór. Ja zrobiłam dzięki niej makijaż m.in. na Święta.
6. Tusz do rzęs Maybelline Rocket i Chanel Le Volume de Chanel - dwa wspaniałe tusze, które uwielbiam. Wiadomo, że ten z Maybelline będzie u mnie trochę częściej niż ten od Chanel 😜, ale obydwa są wspaniałe. Jednak gdy będę miała okazję kupić jeszcze raz Le Volume de Chanel, to zrobię to bez wahania. Wspaniale podkręca rzęsy i bez problemów trzyma się cały dzień.
7. Zanim się pojawiłeś, Duma i uprzedzenie - najwspanialsze książki, które obejrzałam w tym roku! (Post o książkach też będzie 😉)
Zdjęcie zrobione przez Anię :) Uwielbiam je! <3
8. Materiałowe spodnie - 17,5 lat zajęło mi przekonanie się do materiałowych spodni i bardzo żałuję, że tak długo to trwało. Kocham materiałowe spodnie! Są najwygodniejsze i świetnie się w nich czuję,  a w dodatku to właśnie w nich spełniłam największe marzenie 😉
Te spodnie są z Reserved.
9. Hybrydy - największe kosmetyczne odkrycie tego roku. Odkąd dostałam zestaw do robienia hybrydowego manicure'u, cały czas mam je na paznokciach. Są one ogromną wygodą, bo robię je raz na dwa tygodnie. POST O HYBRYDACH
10. Antyperspirant Dove - nie wiem czemu tak długo zwlekałam z kupieniem go. Jest świetny i działa cały dzień. Jeszcze żaden produkt tego typu nie sprawdził się tak dobrze.
11. Odżywka do włosów Glisskur - ułatwia rozczesywanie włosów i je wygładza. Mam już trzecie opakowanie i kupię jeszcze nie jedno 😉
12. Perfum o zapachu kwiatu wiśni klik i krem nawilżający z Yves Rocher klik - cudowny zapach i wspaniały krem nawilżający! Dzięki niemu polubiłam konsystencję kremu - żelu.

13. Masło orzechowe - ono powinno pojawić się już w tamtym roku. Nie wyobrażam sobie życie bez tego masła. W dodatku ostatnio zaczęłam robić je sama i jest jeszcze lepsze 😋
14. Lily James - wspaniała brytyjska aktorka. Obejrzałam w tym roku 2 filmy i 1 serial z jej udziałem i uważam, że jest naprawdę świetna. Nie mogę doczekać się jej kolejnych filmów.
Pinterest
15. Tak Bardzo... - blog mojej Przyjaciółki, która jest niezwykłą osobą i pisze świetne wiersze ❤
16. Codziennie Fit - dzięki Marcie prowadzącej ten blog, wreszcie wciągnęłam się w regularne ćwiczenia i wiem, jak układać plan treningowy, żebym nie przestała trenować po trzech dniach :P Do tego ma jeszcze kanał na Youtubie z treningami, które uwielbiam! :)

To tyle moich hitów, chociaż pewnie jeszcze coś by się znalazło :P Napiszcie mi, co Wy polubiliście w tym roku :)
Miłego Sylwestra! :D

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)