czwartek, 1 grudnia 2016

Pomysły na prezenty

Grudzień już tu jest!!! :D Jeżeli rok temu czytaliście już mojego bloga, to wiecie, że uwielbiam okres świąteczny i uważam go za najpiękniejszy czas w roku (zaraz po wakacjach). Jeżeli jesteście nowi, to już to wiecie :P W każdym bądź razie poziom mojej radości i ekscytacji jest na wysokim poziomie i wiem, że będzie na jeszcze wyższym :P Na pasku po prawej stronie zamieściłam playlistę ze świątecznymi piosenkami, więc możecie wprowadzić się w świąteczny nastrój, czytając Duszę pełną marzeń :)
Brak czasu spowodowany przygotowaniami do matury sprawił, że jak na mnie dość późno wzięłam się za organizowanie prezentów, bo dopiero w połowie listopada. Teraz mam już prawie wszystko kupione i nie mogę się już doczekać, kiedy wręczę wszystko moim bliskim ;). W czasie poszukiwań idealnych upominków natknęłam się na wiele fajnych rzeczy (w przedziale do 100 zł) i postanowiłam zrobić ich zestawienie tutaj, na blogu. Może ktoś z Was znajdzie dobry prezent? ;)
1234
5678
910
11121314
15161718
Więcej cudownej biżuterii znajdziecie na Sotho :)
192021
22232425
26272829

No to teraz nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam miłego grudnia i wyczekiwania Świąt! 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)