sobota, 3 grudnia 2016

Świąteczna dzianinowa sukienka

"Pada śnieg, pada śnieg..." ciekawe czy będziemy też tak śpiewać w Święta. Bo w tym momencie nie podoba mi, że pada śnieg, jest mi strasznie zimno i chodzę ubrana jak bałwan. Nie zrozumcie mnie źle. Kiedy siedzę w domu pod kocykiem i nie muszę nigdzie wychodzić, może padać ile wlezie. Ale kiedy muszę wyjść z domu, to to już nie jest takie fajne i miłe 😜
Dzisiejsza sukienka to połączenie swetra i wzoru świątecznego, czyli coś wspaniałego! :) Chętnie bym ją założyła, chociaż groziłoby to zamarznięciem 😂 A te kolczyki mnie urzekły 😍
Sukienka - mint&berry
Kolczyki - Sotho
Torebka - H&M
Botki - Renee

Ja Wam życzę miłego weekendu i pamiętajcie o ciepłym ubraniu! :) 

2 komentarze:

  1. Co do zimna mam tak samo! A nawet jak wrócę, to długo muszę się rozgrzewać, by było mi ciepło :( sukienka piękna, muszę sobie taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak wracam do domu wskakuję w najcieplejszy dres, bluzę i długie, puchate skarpetki :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)