czwartek, 22 grudnia 2016

Świąteczna stylizacja #2

Jak to śpiewał Alvin i wiewiórki: "Święta, święty czas już tuż..." :) Oficjalnie mamy przerwę świąteczną!!! :D Juhuuuu! A już pojutrze Wigilia :D Wczoraj zaczęłam piec, dzisiaj kontynuuję, a jutro jadę do Babuni <3 Tak strasznie się cieszę. Wreszcie może troszkę odpocznę i spędzę czas z moją Rodzinką.
Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję stylizacji z sukienką, która mnie urzekła. Wydaje mi się, że jest idealna na specjalne okazje, czyli np. na wigilijną kolację. :) No i nie mogło zabraknąć biżuterii z kolekcji świątecznej. Jestem nią zauroczona! :D
Od wczoraj Dusza pełna marzeń jest na Instagramie, więc jeśli chcielibyście obserwować, to zapraszam serdecznie :) Mój nick: @dpmarzen, a tutaj link - KLIK
Sukienka - Medicine
Kozaki - Renee
Kolczyki - Sotho
Bransoletka - Sotho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)