środa, 7 grudnia 2016

Świąteczna stylizacja

Mamy początek grudnia, a ja... rozchorowałam się :( Mam nakaz od lekarza zostania w domu do końca tygodnia. Wiadomo, z jednej strony super, bo siedzę całymi dniami w łóżku, nie jest mi zimno (!) i nie mam zaległości w oglądaniu vlogmasów (po raz pierwszy chyba :P). Jednak z drugiej strony robią mi się zaległości w szkole (chociaż bardzo nad tym nie ubolewam) i nie mogę zrobić jednej fajnej rzeczy na bloga, którą chciałam zrobić. :( No, ale co się odwlecze, to nie uciecze i może uda mi się spełnić moją zachciankę w przyszłym tygodniu. ;)
"Przychodzę" do Was ze stylizacją, która nadaje się np. na wigilię klasową lub tę rodzinną. Moją słabość do koronkowych sukienek już znacie, więc nic dziwnego, że dzisiaj też się taka pojawiła. :P Do niej czarne kozaki i, aby nie było za czarno, szara torebka. Ten zestaw ze Swarovskiego jest przepiękny i naprawdę chętnie bym go miała, niestety cena powala. :P
Życzę Wam miłej drugiej połowy tygodnia i... pojutrze już piątek ;)
Trzymajcie się! :)
Sukienka - Sinsay
Kozaki - Bershka
Torebka - Brilu
Biżuteria - Swarovski

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)