sobota, 14 stycznia 2017

"Nowe" filmy 2016

W ostatnim tygodniu cierpiałam na brak weny spowodowany nadmiarem nauki. Moje dni wyglądają tak samo: wstaję i czuję się jak zombie, idę do szkoły, wracam z niej, jem obiad, uczę się, uczę się, uczę się i na koniec idę spać. I tak pięć dni w tygodniu. Jest to mega męczące, a w dodatku nie mam nawet czasu na odpoczynek dłuższy niż 40 minut, nie mówiąc już o napisaniu pięknego posta (ten piszę w szkole) 😳😣 Na szczęście mamy coś takiego jak weekend. Wtedy też się uczę, ale mam więcej czasu na odpoczynek, szczególnie wieczorami. Wtedy najlepiej ogląda się filmy. I teraz dochodzimy do sedna sprawy. ☺ Przyszedł czas na listę filmów, które odkryłam w 2016 roku! 😄

"Zanim się pojawiłeś" - po przeczytaniu książki MUSIAŁAM obejrzeć film. I wierzcie lub nie, twórcy go nie zepsuli. Naprawdę. Bardzo wierny książce, a główni aktorzy powinni dostać Oscary 😜


"Top gun" - film z 85. roku. Wcześniej oglądałam jego fragmenty, ale dopiero w 2016 obejrzałam go od początku do końca. Mega! :)

















"Miłość bez końca" - ten film mi się spodobał, bo w jakiś sposób główna bohaterka mnie przypomina. Dziewczyna, która przez swoich rodziców musiała szybciej dorosnąć, która zna tylko imprezy zorganizowane przez jej opiekunów w towarzystwie ich znajomych, odnajduje miłość.














"Kopciuszek" - filmowa wersja z 2015 roku, która mnie totalnie zauroczyła! :) Jest troszkę bardziej rozbudowana niż oryginalna bajka Disney'a, twórcy dodali kilka wydarzeń. Spodoba się i starszym, i młodszym. Naprawdę polecam :)



"Facet na miarę" - francuska komedia. To brzmi bardzo zachęcająco :) Osobiście je uwielbia, wiec nie ma się co dziwić, że mi się spodobała. Przyjemny film, który polubią wszyscy i, który zawiera ważną puentę.


"Duma i uprzedzenie i zombie" - wiem, tytuł brzmi strasznie i na początki nie byłam do niego przekonana. Jednak kiedy go obejrzałam, zmieniłam zdanie i stał się jednym z moich ulubionych filmów. Dlatego nie zrażajcie się ;)















"Piękny umysł" - film opowiadający o chorym na schizofrenię. Świetnie pokazuje, jak przebiega ta choroba, co pozwala nam zrozumieć tych, którzy na nią chorują. Przepiękny, wzruszający i znakomity film! ❤















"Vaiana" - nie mogło nie obejść się bez jakieś bajki. I to do tego Disney'a. Jeden z plusów bycia starszą siostrą jest taki, że z młodą chodzę do kina i jestem na bieżąco z bajkami. "Vaiana" jest najnowszym dziełem Disney'a i totalnie zawładnęła mną i moją siostrą. Polecam ją WSZYSTKIM!


"Zwierzogród" - kolejna bajka Disney'a, ale troszkę starsza niż "Vaiana". Na pewno spodoba się wszytkim, bo jest ona połączeniem bajki i kryminału. Twórcy zawarli w niej wiele momentów napięcia, co sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
"Downton Abbey" - serial, który oglądałam na przełomie 2015/2016 roku i OMG on jest cudowny! Jest mi bardzo smutno, że się skończył :( Jeśli nie wiecie, o czym on opowiada... pokazuje nam historię rodziny arystokratycznej z Anglii. Akcja zaczyna się w 1912 roku i ciągnie się kilka lat. Dzięki temu obserwujemy, jak zmieniały się obyczaje i moda. To mnie bardzo zainteresowało ;)













"Wojna i pokój" - ten serial obejrzałam, bo gra w nim Lily James - aktorka, która bardzo polubiłam. Ale nie żałuję, bo okazał się świetnym serialem! Niestety ma tylko 6 odcinków :(













To tyle na dzisiaj :) Dajcie znać, czy coś już oglądaliście z mojej listy i czekam na Wasze propozycje, co powinnam obejrzeć :)

3 komentarze:

  1. Oglądałam jedynie Zwierzogród. Świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Piękny umysł i Kopciuszka:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)