niedziela, 1 stycznia 2017

Żegnaj 2016, witaj 2017! :)

Pożegnaliśmy kolejny rok. Kiedy pomyślę o 2016-tym, od razu przychodzi mi do głowy myśl: "Najszczęśliwszy rok w całym moim życiu!". Jeżeli czytacie mój blog od jakiegoś czasu, to wiecie, czemu tak sądzę. Ale na to szczęście złożyło się jeszcze wiele innych wspaniałych wydarzeń. Wszystko po kolei ☺
Jednak nie. 😜 Muszę zacząć od tych najpiękniejszych wydarzeń. Po 13 latach spełniło się moje największe marzenie - zobaczyłam na żywo francuski musical "Les Trois Mousquetaires". Do tego doszło jeszcze niespodziewane spotkanie z moim ulubionym piosenkarzem - Vincent Niclo. ❤ 29 września 2016 - najpiękniejszy dzień mojego życia.
Dodatkowo po powrocie i Vincent, i większość z piosenkarzy z musicalu polubili moje zdjęcia na Twitterze, komentarze lub odpisało mi na wiadomość na Facebooku. Rok 2016 zakończył się też takim pozytywnym akcentem. Kochany Vincent Niclo polubił na Twitterze zdjęcie, które możecie zobaczyć niżej. :)
Spełnienie tych marzeń wiązało się z wyjazdem do Paryża - miasta, które kocham i, które uważam za najpiękniejsze na świecie. Odkryłam je od nowa i kocham je jeszcze bardziej ❤ Obym jak najszybciej tam wróciła!
Jak wiecie spędziłam też dwa dni w Disneylandzie, gdzie zapomniałam o wszystkich problemach i czułam się jak dziecko. Moi Rodzice też. 😉 I tam też chcę szybko wrócić 👧
Bardzo cieszę się też z tego, że odwiedziłam Warszawę i zobaczyłam wystawę o Titanicu. Był to intensywny dzień, który trwał 15 godzin, ale bardzo mi się podobał.
W tym roku wreszcie wyleczyłam się z trądziku. Wiązało się to efektami ubocznymi, ale mimo to było warto.

Wreszcie wciągnęłam się w regularne ćwiczenie i nawet udało mi się troszkę schudnąć. Nie jest to jeszcze to, o czym marzę, ale wydaje mi się, że zmierzam w dobrym kierunku. Oby 2017 był tym rokiem, w którym się nie poddam i uda mi się osiągnąć to, co chcę! :D
Pinterest
W sierpniu pozbyłam się też pewnego atrybutu z moich zębów, a mianowicie aparatu ortodontycznego! Jeeej! Jestem wolnym człowiekiem z prostymi zębami :D

W czerwcu byłam na koncercie francuskiej piosenkarki - ZAZ. Być może już ją znacie, bo jej piosenki są grane w naszym radiu. Usłyszeć jej głos na żywo było niesamowitym przeżyciem 😍
Dużym plusem tego roku był fakt, że po raz pierwszy poszłam do teatru z własnej woli i podobało mi się! Wiecie, jak to jest... Najczęściej chodzimy do teatru ze szkoły, bo musimy. Do tego jeszcze dochodzą dość drogie bilety i dlatego ta rozrywka jest rzadka. Chociaż chciałabym częściej spędzać tak czas 😉
Jedna z niewielu dobrych rzeczy, która przydarzyła mi się w szkole, do której chodzę, to wystąpienie w przedstawieniu "Romeo and Juliet". Miałam ogromne szczęście zagrać samą Julię i nie sądziłam, że tak mi się to spodoba. Można powiedzieć, że spełniło się jedno z moich marzeń z dzieciństwa. Po obejrzeniu francuskiego musicalu "Roméo et Juliette" Bardzo chciałam kiedyś wcielić się w rolę tytułowej bohaterki. I udało się!
Zdjęcie zrobione przez moją Koleżankę Kasię.
Patrzcie na tę sukienkę <3
Rok 2016 upłynął pod znakiem moich 18. urodzin. Tak. Jestem już pełnoletnia. Oprócz faktu, że się szybko zestarzałam 😜😜😜, jest też plus tego wieku. Otóż... zdałam egzamin na prawo jazdy i jestem kierowcą! 😀

Dużo dobrych rzeczy jest też związanych z blogiem 😉 Dostałam dwie propozycje współpracy: z KobiecePorady.pl i Brand Sabbath. Wy napisaliście dużo megamiłych komentarzy i dawaliście mi motywację do działania, za co bardzo dziękuję. Bawiłam się też z filmikami i nagrałam ich aż 4! 😀 Napiszcie mi, proszę, czy podobały się Wam one i, czy chcecie, żebym częściej coś kręciła. 😉

Jak widzicie ten rok był wspaniały. Dziękuję Wam, że jesteście ze mną, wspieracie mnie i towarzyszycie mi w tej podróży blogowej. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jeszcze na długo. :)

Życzę Wam, aby ten Nowy Rok był przepełniony zdrowiem, szczęściem, miłością, przyjaźnią i, żebyście spełnili swoje marzenia. :)

5 komentarzy:

  1. Ojej zazdroszczę pobytu w Disneylandzie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Faktycznie Twój rok był niesamowicie udany! Ja za to życzę Ci więcej, by rok 2017 był jeszcze lepszy niż poprzedni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedni rok był udany, trzymam kciuki za realizację dalszych planów, a przede wszystkim regularne ćwiczenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)