środa, 15 lutego 2017

Wszystko, co dobre szybko się kończy

Jest środa. Stylizacja jest gotowa od niedzieli. Wtedy też miałam opublikować ten wpis. Ale końcówka ferii kazała mi się dużo uczyć i jeszcze przyjechali moi Dziadkowie. Więc albo siedziałam nad książkami albo z Nimi rozmawiałam :) Chciałam dokończyć ten post w poniedziałek, ale... pstryknęłam palcami i zrobiła się środa 😂 Dlatego nie piszę więcej, bo właśnie jest przerwa i chyba powinnam przebierać się na wf 😜
Miłej reszty tygodnia! ☺
Sukienka - Bershka
Naszyjnik - Reserved
Torebka - Mohito
Sandałki - Asos

2 komentarze:

  1. Najpiękniejsza torebka świata, polecam serdecznie, osobiście testowana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sportowe buty rażą mnie po oczach do tej sukienki :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)