środa, 8 marca 2017

W oczekiwaniu na Kate i Williama :)

"Vous les femmes, vous les anges..." Bonne Journée de la Femme! 😊🌹 Aujourd'hui j'aimerais vous montrer une tenue très féminine avec une robe dont je suis tombée amoureuse. Franchement... je la mettrais tout de suite si je pouvais le faire 😜
Si vous me suivez sur Instagram peut-être vous savez déjà que le Duc et la Duchesse de Cambridge viendront en Pologne en juillet! J'en suis très ravie parce que je les adore. En plus il est probable qu'ils visiteront Cracovie et je pourrai les rencontrer 😄

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! 😊🌹 Dzisiaj mam dla Was stylizację podkreślającą kobiecość z cudowną sukienką w roli głównej. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i gdybym mogła, założyłabym ją od razu 😜
Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, to być może wiecie, że w lipcu do Polski przyjadą księżna Kate i książę William! Bardzo się z tego cieszę, ponieważ jak może wiecie, uwielbiam Kate. W dodatku prawdopodobnie odwiedzą Kraków, więc jest duża szansa, że ich spotkam 😄
Sukienka - Sugarfree
Torebka - Aldo
Szpilki - Lipsy

4 komentarze:

  1. Cóż za piękny tytuł posta ! <3 hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasięgnęłam porady u specjalisty od tytułów wpisów na bloga :P <3

      Usuń
  2. Piękna sukienka! Mam nadzieję, że uda Ci się ich spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. what a great post, have a nice week :) You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jak coś napiszecie - pochwały i krytyki, jakieś pytania. :)